Trött

Hejsan, söndag idag och jag känner mig inte så jätte pigg idag, vet inte riktigt varför antar att det är för att det är söndag haha.
Hade kvällsfodring igår så jag red Julle en liten kvällstur, red ut en sväng först och sen trimmade vi lite i paddocken red ända tills jag kände att han blev som tuggummi och på slutet gick han riktigt bra.
Får se vart vi rider idag, funderar på att jogga han lite i skogen. Om jag hinner rider jag nog Lisse elr Lexus en tur också. 
Annars har jag faktiskt inge planerat Idag, rätt skönt ändå. 
Men ni får ha en bra söndag så hörs vi ikväll elr nåt. 

Har ingen aning om varför jag har kort på en svamp


Kommentarer
Linn

Hej! Jag har en väldigt känslig och ofokuserad häst som inte alls tar stöd utan bara springer på och är ofokuserad om jag försöker samla henne blir hon mer hispig och springer bara på. Har inte ridit jätte länge men skulle verkligen vilja ha lite tips. ( har frågat runt på lite mer bloggar) mvh Linn. / skulle bli jätteglad om du svarar! :-)

2014-09-07 @ 16:01:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0