Allt på en gång

Hej, är allt bra? 
Jag har fullt upp nu, håller på att packa tills imorgon samtidigt som jag dricker youghurt, försöker borsta håret & mitt i allt får jag ta över maten som mamma håller på att laga för att hon var tvungen att åka någonstans, haha allt på en gång men nu har jag iaf halv packat färdigt allt smink och alla kläder som ska med, det är så att jag inte alls har en aning om vad jag ska vara så tar med allt och hoppas på att kunna måla ihop nåt kul iaf.
 Jullson och jag red ut idag istället med några andra så imorgon blir det dressyr istället ska även rida Lexus & lotus så måste upp tidigt om jag ska hinna.
 Nu ska jag göra klart sen duscha sen  kolla sista avsnittet av gossip girl, döör älskar det & jag vill inte att det ska ta slut 😭 
Aja hoppas det kommer typ 10 säsonger till snart haha, men får se om jag hinner blogga imorgon men skulle inte tro de, ha iaf en jättebra halloween helg det ska jag ha! Puss! 


Min mamma är världens kortaste 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0