Regn och rusk

Hejsan, fy och usch för vädret nu asså, jag har rast så slänger in ett Pytte inlägg, jag har inte så jätte mycket att skriva egentligen, men tänkte göra ett litet häst schema för helgen, 

Torsdag - lösgörande dressyr i paddocken annars (vila)?
Fredag- vila annars  (Dressyr i paddocken)? Har inte bestämt dag än, 
Lördag- "gymnastik hoppning"
Söndag-  ängen, sen mke bommarbete lång och låg.

Är ju älgjakt nu också så då är det bra att ha paddock, imorgon är det äntligen fredag & det känns ju mer än skönt, jag har faktiskt inget planerat imorgon förutom stallet, kanske skulle träffa Elina på en fika, men vi får se.
Jag hoppas iaf att ni får en jättebra dag så hörs vi. 







Bild i repris men vad gör dä, världens finaste, speciella knasiga, galna och underbara häst ❤️❤️❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0