Bråk galen häst

Hej, nu fick jag lust att blogga igen så det fick det bli, har iaf precis kommit hem från Julle, klassblöt.. 
Han var heelt galen idag blev så otroligt förbannat envis. Det började bli mörkt och det regnade & blåste som bara den så inte konstigt, jag höll på i säkert 30 innan jag fick han på min sida, han vägrade gå i i paddocken för att det var ett hinder där, och han har ju aldriiiig sett ett sådant förut.. Han stod på 2 ben idag mestadels men tillslut när han "litade" på mig och gick in blev han hur fin som helst han fick mest kolla idag. Eftersom allt var så läskigt, men han blev super fin och lyssnade väldigt bra.
Mamma stod brevid och skrek att jag skulle hoppa av och gå hem med inte en chans att jag skulle gjort det. Då vinner han ju..;)
Haha aja, har inte ridit honom när det blivit så kolsvart iår än så det var ju ändå rätt bra att han fick se det. Tur det är belysning i paddocken. 

Idag har det varit en riktigt grå dag, men ändå lite mysigt fast ändå inte. 
Kollade massa sommarbilder förut och fyfan, vad jag saknar det..
 Men hösten är ju himla mysig faktiskt, drömde att det var julafton inatt också hehe, en aning tidigt kanske. Mammor på mitt dagis där jag är säger till sina barn, nej nu får du vara snäll, tomten kommer ju snart. Haha allså ärligt stackars barn det är ju ändå 2 månader kvar.. 
Aja nu ska jag fixa för imorgon och sen äta, hoppas ni får en jättebra vecka så hörs vi. 




Lotus







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0