Rubrik or something

Heej, allså jag börjar smått få tillbaks min motivation till att blogga haha, jag har redan slutat fattar ni? Och det är fredag såå skönt, det var bara 2 barn idag så var därför jag fick sluta, väldigt chill dag om jag får säga så. 
Jag ska iaf dra på mig löparskorna och springa några km innan jag träffar goa Elina, och senare Ida :)
Sen är det ju idol också så det kan jag ju inte missa. 

Julle var väldigt mjuk och fin igår, och hur lugn som helst? Dagen innan var han helt galen, började lite smått med galopparbete igen också och det gick bra, lite stel fortfarande i höger men vi får fortsätta att kötta bommar och massera så hoppas jag att det släpper snart.
Imorgon ska jag fixa i stallet tidigt, sen rida Julle, Lisse, & lotus. 
Tänkte jobba lite med upphöja bommar imorgon med Julle, eller ut, men inte så hårt, Lisse tänkte jag hoppa lite, och Lotus får en skogstur.
Aja slut på hästpratet, nu måste jag träna, vi hörs kanske ikväll elr nåt. Ha en jätte bra fredag & helg! 

Åh jag saknar Sune så otroligt mycket, var månader sedan jag såg honom nu.. 
Jag vet iaf att han har det super bra och för några helger sen så tävlade han, haha runt 30 och fortfarande tävlar, Alltid number 1 ❤️






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0