Fel sida

Hej, jag kan ju iaf börja med att säga att jag vaknade upp på helt fel sida idag. Barnen har smittat mig igen så min hals känns som tusen knivar plus att min mage gör jätte ont.. :/ jag var såhäär nära på att tappa mobilen i toaletten och jag trampade rakt i Tuvas äckliga mat skål, sen skulle jag hämta te till mamma men det tappade jag också såklart åh, sen skulle jag hopptränat med Julle imorgon för en bra tränare men nu kan jag ju inte det helt plötsligt för att vi ska fira min bror & pappa som fyllde år för 60 år sedan, seriöst.. Jag bryr mig inte ens.. 
Åh och det är fredag, skjut mig..
Aja slut på klagandet, hoppas allt är tipp topp med er iaf och att ni får en bra fredag. Ska iaf på bio med mina pinglor imorgon så det ska bli skönt, igår red jag lotus en tur också i paddocken och han var lika lugn som vanligt, började med att samla han lite smått stundtals nu och det gjorde han bra. Jullson och jag stod mest och gosade igår, världens bästa häst. 
En till bra grej är att på höstlovet ska jag hälsa på min gamle kompis Sune, åh vad jag saknat han och vet ni, hela den veckan ska han stå hos Peo, fatta vilka minnen att rida ut på de där gamla vägarna igen, haha.
Aja om jag blir Piggare så får Julle sig en skogstur idag. Men just nu mår jag inte alls bra, Gud vilket roligt inlägg haha men iaf ha en bra dag! 

Fina fina prinsen💕


Kommentarer
Ida

Jag undrar om du skulle kunna hjälpa mig med en sak?:)
Min ponny hänger sig alltid jätte mycket på innertygeln och jag vill få han att ta stöd på ytter istället, han blir väldigt tungd. Har du några tips? :) besök gärna min blogg också har en hund tävling just nu :)

2014-10-11 @ 09:05:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0