happy halloween

Men hej finisar!  Shit vad längesedan sry , har inte haft lust att blogga därför jag inte gjort de. 
Vet att det inte är halloween än men det är ju faktiskt inte så långt kvar ändå, sen har jag stött på massa läskiga spöken när jag varit ute så känns verkligen som halloween haha usch. Orkar inte skriva vad jag gjort när jag inte bloggat nu men det är iaf så otroligt skönt med höstlov kunde inte passat bättre med en veckas ledighet, kan vara i stallet hur länge man vill, träffa kompisar när somhelst och få en veckas vila från allt skoljobb..
så skönt! 
Imorgon åker jag till stallet ganska tidigt och tänkte rida dressyr mkt fokus på lösgörande och att hans sidor tänkte köra ganska hårt imorgon så slutar inte rida fören han känns som tuggumi haha, vi brukar alltid gå ut på ängen efter åt nu och han brukar få springa av sig & gissa om han blir lycklig då haha. vi har tagit det ganska lungt de senaste gångerna och mest chillat haha men det behövs det också <3
På kvällen ska jag kanske på hockey med Louise men vi vet inte riktigt än.
 
På fredag är det äntligen fredag haha, ska träffa mina pinglor hos Elina på halloween party, var verkligen skit kul förra året så jag längtar verkligen! Sen på lördag ska vi gå upp tidigt och beställa biljetter till one direction hahahaha.... helt ätligt är jag inte jätte intresserad av de men Elina är ju så hon drog med oss, men dom är ju helt ok iaf och det är kul kul att gå på konsert så det ska bli kul, om vi ens får några.
På lördag kväll ska jag Josse & Emma ha taco kväll sen sover jag hos Josse.
Så jag kommer inte blogga så bra, får se hur det blir med de, Vet inte om Johanna kommer i helgen och har träning också, men jag tror inte det men isf kan jag höra med mamma om hon kan filma. 
Aja hoppas ni får ett fortsatt bra lov, så hörs vi. 
 
 
 
 
Q/A 
Herregud förlåt för att jag varit så dryg att svara på din kommentar.
 
Ida

Jag undrar om du skulle kunna hjälpa mig med en sak?:)

Min ponny hänger sig alltid jätte mycket på innertygeln och jag vill få han att ta stöd på ytter istället, han blir väldigt tungd. Har du några tips? :) besök gärna min blogg också har en hund tävling just nu :)

2014-10-11 @ 09:05:41
 
 
Blev lite konstigt men aja, har pappas jobb dator och tangenterna och datorn i sig är inte riktigt som den ska hehe, Men iaf, 
Prova att rida på volt och ställ utåt men då kan de istället bli att de hänger sig på ytter :P men prova och se om det funkar annars prova att få hästen att gå bort för innerskänkel och driiiiiv. sen om hästen är framtung så försök att rid den med kvickhet, var kvick i handens hjälper speciellt. Men rid för bra tränare, mitt bästa tips lycka till! :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0