He got a black heart

Hej, har äntligen landat i soffan efter en lång dag. Fick sluta mycket tidigare än vad vi skulle gjort så det var skönt! 
Idag red jag honom i paddocken han var riktigt duktig idag och jobba på bra, red fire några varv på slutet också och verkligen jobbade låss honom och han kändes skit fin verkligen. 
Imorgon tänkte jag hoppa Julle lite mer, tänkte ställa upp lite hinder på ängen och känna lite på hur han känns där haha brukar mest bli bus&spring på ängen det är verkligen det bästa han vet att bara springa så fort han kan, dock har Han så sjukt mkt nerver så han brukar så lätt bli för uppspelt, sen rider jag Lisse en liten tur också och på efm kommer den nya. 
Så det ska bli spännande att se hur den är, helt annan än Julle iaf vad jag hört, han kanske kan lära Julle hur man uppför Sig haha trots att han är mindre.


Älskade älskade häst❤️



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0