Sommar igen

Hej finisar, har det blivit sommar igen eller? Herregud vad varmt det är, men skönt. 
Just nu sitter jag i soffan och slöar mn nu måste jag dra på mig springkläderna och springa en tur, y ) när jag kommer hem får jag direkt hoppa in i duschen och fixa mig för jag och Louise ska åka på hockey, dock är inte Magnus med haha.. Men Han är där iaf, tror han åker 15 eller nåt. 
Efter det får jag slänga på mig ridkläder och åka till Jullson rätt sent idag men det är mysigt. 
Aja nu får jag sätta igång den här lördagen, vi hörs snart igen.


Åh man blir så glad när hästen kommer och möter en I hagen, gnäggar sådär mörkt och höjer huvudet och skyndar sig framåt.. Ärligt haha vad lycklig man blir, tror dock bara det är hästmänniskor som förstår vad jag menar med den lyckan. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0