Fredag!!!!

Godmorgon, sa ju faktiskt att jag skulle börja blogga lite smått igen så tänkte slänga in ett inlägg. 
Idag är jag ledig så himla skönt! Dock har jag massa hemarbete som ska göras, så det ska jag sitta med hela förmiddagen. Även fast jag är ledig tar jag bussen till stan lite senare, möter upp Elina på en fika så får vi se om vi hittar på nåt mer. 
Åh måste bara berätta, det är så kul när man tar ut Julle på morgonen, han går ut ur stallet, sen stannar han och ska göra sin morgon gymnastik, först sträcker han på frambenen, sen bakbenen och sen båda samtidigt då blir han typ 20 cm mindre. Sen när han är klar med sitt, då får man ta ut honom hahah..
Aja men jag har inte ätit frukost än hatar att äta tidigt, så ska göra det nu.
Hoppas ni får en grym fredag!! Så hörs vi!


Snälla kom tillbaka älskade katt❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0